ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ:
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία παραλαβής, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε άλλη δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής.
Παρακαλώ σημειώστε ότι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον:
- Επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στη γραμμή 2461025990 ή στο email sotirisrap@hotmail.com και αναφέροντας αν θέλετε και το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας και το αριθμό της.
- Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί ή ανοιχτεί η συσκευασία του.
- Το ειδικό καρτελάκι της εταιρείας καθώς και οι ετικέτες του προϊόντος δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο
- Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί, η εγγύηση, τα εγχειρίδια λειτουργίας και η απόδειξη αγοράς, καθώς όλα τα παραπάνω αποτελούν μέρος τους προϊόντος
- Εάν το προϊόν συνοδεύται από δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν
- Μας αποστείλετε τα προϊόντα μέσω μεταφορικής ή ταχυμεταφορικής: Γενική Ταχυδρομική, ACS Courier, Speedex ή ΕΛΤΑ PortaPorta. Χρέωση αποστολέα (Δική σας)
Παρακαλώ σημειώστε ότι επιστροφές ΔΕΝ γίνονται δεκτές :
- Σε εσώρουχα και συναφών ειδών, λόγω υγιεινής
- Σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής.
- Σε περίπτωση ειδικής παραγγελίας για εσάς (π.χ. προϊόντα μέτρου)
- Σε περίπτωση χρήσης και φθοράς του προϊόντος από αυτή
- Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω διάρκειας
Παρακαλώ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να μην προκληθεί κάποια φθορά κατά την μεταφορά του.
Ακύρωση Παραγγελίας
- Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας μετά την ολοκλήρωσή της, στείλτε e-mail sotirisrap@hotmail.com αναφέροντας αν θέλετε και το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 2461025990.
- Η εταιρία έχει δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία του πελάτη και να διαθέσει τα προϊόντα της προς πώληση, στην περίπτωση που ο πελάτης ενώ έχει δηλώσει "Παραλαβή από κατάστημα" δεν έχει έρθει να παραλάβει την παραγγελία του εντός (3) τριών ημερών από την ειδοποίησή του.
Για την αντικατάσταση και οποιαδήποτε μορφής επισκευή προϊόντων, αρμόδια είναι μόνο η ίδια η αντιπροσωπεία.